Spain, here I come! 17/5

Nu bär de snart av, imorgon bitti kring
08.00 kommer min syster och hämtar mig!
Då blir de bila ner till Skellefteå och sen
sätta sig på flyget för att åka vidare till
Spanien!

Oj vad jag längtar, och lite pirrigt
känns de ju såklart.
Är väl cirka 10 år sen som jag var utomlands
sist så är ju ett tag sen! :)

Ska bli skönt att komma bort ett tag!
Lägga denhär byn bakom en för en vecka,
såklart kommer jag sakna mina vänner!
Men jag vet ju att ni finns kvar!
Är ju som sagt bara en vecka jag blir borta!

Kommentarer
Postat av: Liinda - stolt tvåbarnsmamma

Njut av din lediga tid min vän!:)

2012-05-21 @ 21:34:12
URL: http://livetmedminaunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0