En torsdag i mitt liv! 19/1

Idag är det torsdag, den nittonde januari!
Vad händer då ?
Jo jag fick mig lite jobb iveckan, igår, idag och imorn,
helgen återstår att se om det dyker upp något mer
vick eller inte.. Får hoppas på det! Har inte varit
direkt överflöd med jobb denna månad om man så säger,
inte om man jämför med december i alla fall!

I övrigt är mitt liv inte så händelserikt..
Är dock väldigt trött på denna by, eller kanske fel uttryckt,
det är ju inte byn de är fel på, de är vissa av de människor
som bor här.

Tänkte också tillägga att jag älskar mina vänner!
Mina nära vänner! Dom är roliga, underbara, skojjiga
och tokiga, samtidigt som de kan vara de mest seriösa
och "deep talkande" människorna runt omkring mig.
Vissa säger jag allt till, andra näst intill allt,
men hur de än är, så är jag väldigt lycklig att jag får
ha just er runt ikring mig och jag hoppas/tror ni vet
vilka ni är och att ni tar åt er av detta! ♥


Sen har jag ju också min underbara lilla Johan också
som jag älskar så himla mycket! ♥







Jag hoppas, jag önskar, jag hoppas och jag önskar!
Vad du än gör, var ärlig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0