Gravida vader, svullet och blått ben, men livet leker än! 8/4

Ett tag sen sist ja!
Har jobbat hela helgen vilket har gått
bra som vanligt! :)

Som jag skrev då så hoppades jag oerhört
mycket att jag skulle få fortsätta
på mitt vik. som jag hade och det fick jag!
Så nu har jag ett vikariat på en avdelning jag
stortrivs på ändå fram till mitten av augusti!
Kan de bli bättre, nä!!

Undersökningen jag gjorde på mina vader
vet jag inte riktigt ännu hur det har gått med.
Ska få svar av min läkare så snart som möjligt och
sen blir det kanske en undersökning i Umeå!
... Men just nu är de inte mitt stora problem!
Det är mitt ben, jäklar vad jag har ont på sidan
om knät. Åkte skoter och den tippade, fick då
"fotplattan, gjord av stål" rakt på benet.
Svullnaden har inte lagt sig och igår upptäckte jag
att jag inte har känsel överallt på mitt blåmärke.
Är vitt mitt i och där känner jag endast värme eller
kyla, nyper jag med naglarna allt vad jag kan
så känner jag inte det ett dugg.. Kanske är det
bara pga. svullnaden !?

Annars är det bra med mig! Livet leker på :)


Såhär såg det ut dagen efter:

... och nu ser det ut såhär:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0