Konstigt dedär med bilar! 29/5

Ibland förstår jag mig inte riktigt!
Dock är jag inte alls kunnig inom bilvärlden,
men ändå!
Mamma hade varit hos en bilhandlare och frågat
vad hon skulle få för sin bil.. Han hade svarat
kring 40 000.. Och jag fattar inte hur hon inte
kan få mer? För enligt mig är den värld mycke mer!

Lyssna här:
De är en Volvo V70 årsmodell -00 som har gått 72712 km.
Alltså typ 7000 mil! Fattar ni, på 11 år!
Det finns bara en ägare på den, alltså mamma,
hon har ägt den sen ny!
Det finns inte en skråma i lacken och inte en
enda buckla, så vitt jag har sett. Finns inge rost heller!
Det är full skinnklädsel, (hon har haft överdragsklädsel
fram sedan den var ny dessutom) Är alltså inte alls
nött i klädseln.
Det är sätesvärmare både bak och fram.
El hissar fram och bak.
Dragkrok
AC
Airbag
Elspeglar
ABS bromsar
Farthållare

Och ja... mycke mer och allting fungerar! :)


Kommentarer
Postat av: storasyster

Volvo = dåligt andrahandsvärde!! tyvärr..

2011-05-30 @ 10:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0