En lugn helg! 24/5

Skolan är snart slut och man ska börja jobba
på allvar! Känns lite främmande, jag menar
man har ju gått skola nu i hela sitt liv..
Visst, jag har varit vikarie på Gårdings nu i 4 år,
men ändå, resten av tiden har jag ju varit på skolan!
Men känns ändå skönt, är så less skolan!

Har gjort färdigt min rapport nu om projektarbetet.
Sen håller jag på med den i samhälls, men de känns
som att jag inte kommer någon vart. Nåja, snart
färdig med allt skolarbete! :)

I helgen blir det lugna puckar! Ska jobba
på lördag på Gårdings och sen tror jag att jag
ska vara med min mamma och pappa :)


Kommentarer
Postat av: storasyster

vad söt du är ;)

2011-05-25 @ 16:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0