Studentklänning! 29/3

Ikväll har jag varit på kalas.
Just nu sitter jag hos mamma och pappa och håller
på med läxa, som vanligt då..
Demens är det som gäller ikväll, har prov i de imorgon,
bara hoppas att det går bra!

Sen har jag även börjat spana runt på studentklänningar!
Har hittat en jag vill ha, är dock inte vit, den har färgen Nude.
Men jag hoppas att man kan ha den ändå ?
Vad tycker du? Måste man ha en kritvit klänning
på studenten ? :)
Ska beställa den imorgon så jag hinner prova den
och skicka tillbaka den ifall att den inte skulle passa.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, jag ska då inte ha en vit heller, tycker inte att man behöver det :)

2011-03-30 @ 13:37:52
URL: http://emmaalindkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0