Helg igen, och vad nu då? 19/3

Igår blev det middag hos Ellen och Oskar!
Var Jeanette som bjöd på grillat och en massa
annat gott! Tror nästan jag är mätt än!
Var en riktig toppenkväll med mycket god mat
och med trevligt sällskap! :)

Sen var jag även på Vårdcentralen igår,
kollade ännu en gång upp vad problemet är med
mina vader. Denna läkare visste inte heller
och jag fick samma kommentar "ja, ska jag vara ärlig
så har jag aldrig sett någonting liknande! men något
fel de kan jag konstatera att det är"

Nåja, ska dit igen på måndag och ta några blodprover,
sen på tisdag skulle han ringa till mig och säga
var mitt nästa besök blir, han skulle ringa runt
och höra vart jag ska få komma, blir väl Piteå
eller Sunderbyn!

Idag har jag jobbat på Gårdings, inte mycket folk
en vacker dag som denna.. Men det gick mycket
bra ändå! Passade på att städa en hel del :)

Nu sitter jag hos mamma och pappa och funderar
förgäves vad jag skulle ha gjort ikväll!?

Har inga planer, men skulle tycka det var kul om
det hände någonting och inte bara sitta hemma
hos någon och typ se TV!
Men vi får väl se vad planen blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0