For till Kanis! 10/3

Typiskt, igår var de fint väder hela dagen, efter skolan
for jag iväg och solade. Shit vilka streck jag fick av trosorna,
det börjar synas färg nu!
När jag kom hem så funderade jag på att direkt slänga mig
i duschen, tur jag inte gjorde det, för i samma veva kom
J hem och ville vi skulle fara och grilla i Kanis...
Sagt och gjort, vi packade mat och jag gjorde pinnbrödsdeg,
när jag står utanför Johan för att plocka upp honom så börjar
det ju såklart att vräka ner snö från himlen!
Nåja, vi for ändå och grillade oss korv och pinnbröd..
Kallt var det men trevligt ändå!

Resten av kvällen spenderade vi hemma framför TV:n.
Kring halv 10 gick jag och la mig och somnade på en gång!
Skönt var det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0