Bilder sedan lördagen! 15/3

Lördagen blev mycket lyckad. Vi firade ju Ellen som fyllt
år för inte så länge sedan.. Hon visste inte om någonting
utan jag och Oskar hade planerat allt utan hennes vetskap!
Det blev i alla fall Tresco, där jag åt Oxfilé på spett med
pommes och beasås. Sen blev de bowling och efter det Piteå
på Kalles och Pentan :)
Hoppas även min älskade Ellen tyckte kvällen blev bra!
Var ju för henne vi ordnade det :)






Sen så kunde ju såklart inte allt gå bra, jag var ju såklart
tvungen att ramla!

Kommentarer
Postat av: storasyster

ser gott ut och födelsedagsbarnet verkar också nöjd!

2011-03-15 @ 13:29:12
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

hihi ah :) men det är ju lite skillnad och bo i hus än i lägenhet..! Man får det såå mkt finare :)



Nu har ni ju fått himla fint mot för då jag var hos er! Usch vad hemskt att jag inte kunde följa i helgen. Fan alltså, har inte ens pratat med ellen. Vi hade ju besök den kvällen, så typiskt! Men ni hade roligt? :D

2011-03-17 @ 17:52:35
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

jaaa, fan vad trist! men vi får ta en dag hos mig och vina med tjejer :D bara man nu får lite ordning, har så många projekt nu.



2011-03-17 @ 20:59:03
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0