Sågat 5 stycken tallar ikväll! 4/6

Ja nog kan vi tjejer alltid... Pappa ligger på Piteå sjukhus
så mamma har fått ta över ansvaret för alla fåren!
Och som de blåst idag så har naturligtvis det fallit träd över vägen
till ladugården! Så när jag och J kom hem från Piteå efter att
vi hälsat på pappa så for vi dit med var sin såg och började såga!
Var 3 tallar vi fick såga av och dra bort från vägen, och 2 tallar
som fallit över elledningen som vi såklart också
sågade av och tog bort!

Jag och Jonte tävlade om vem som var snabbast med att såga av en tall!
Vi sågade på samma tall och vem tror ni var snabbast,
med stor marginal! jo JAG! ;) De ni, tjejer dom kan! ;)

Typ en sånhär sågade jag med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0