Midsommarhelgen! 26/6

Söndag då! Och nu har midsommar redan varit!
Oj vad tiden går fort alltså!
I alla fall så har jag varit i stugan hela helgen
tillsammans med Linda, David och Anton! Har varit
så himla mysigt och trevligt! Bara tagit det lugnt,
ätit god mat, solat, badat och bara mått väl!

Igårkväll jobbade jag dock mellan 16-20 på Nyberga!
Men de gick bra det med!

Nu idag har jag städat och donat på i lägenheten,
får se om det blir att fara en sväng på IKEA eller om
jag ska ta och beställa hem alla sakerna!
Det är ju alltid trevligt att fara dit, men samtidigt så
är de så stora saker jag ska ha, så vore väldigt smidigt
att få hem det med posten, är bland annat en sängram,
madrasser m.m som jag ska införskaffa! :)

Bilder sen ihelgen kommer jag lägga upp, men inte nu,
ska lämna in min dator imorgon så jag har ännu inte fört
över bilderna sen ihelgen på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0