Fredagkväll! 26/8

Finally! Nu har jag fått tummen ur arslet och skaffat
internet! Känns himla skönt! Nu kan man göra allt
nödvändigt hemma istället för att måsta fara till någon
vän eller släkting och låna internet!
Har just betalat mina räkningar och de gick på närmare
6000 kronor! Svider gode med min lilla inkomst, men men!
Idag har jag och Johan varit barnvakt åt Anton hela dagen!
Linda och David har varit på IKEA och shoppat lös!
Och vad har vi då gjort idag, ja vi har matat fåglarna i Lomtjärn,
lekt i lekparken, lagat mat och en hel del mer såklart!
Han är så goo lilla Anton, lilla myspojken!

Kommentarer
Postat av: storasyster

vad bra att du har skaffat internet, då kanske man får uppdateringar lite oftare ;)

2011-08-28 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0