En dag! 18/4

Härlig med lov nu! Underbart att känna att man inte behöver
tänka på skoljobb för tillfället, utan bara kunna koppla bort de!
Känner att jag verkligen behövde de just nu!


Ja tiden den kommer och går!
Saker och ting förrändras, vänner de kommer
och vänner de går.
Vissa av dem saknar jag otroligt mycket och jag
skulle bara vela spola tillbaka tiden för en sekund
och bara få ta vara på de som varit lite mer.
Känner nu att man förut tagit alla för givet.
Jag tänkte inte på att de skulle kunna komma en tid,
när vi inte längre var dedär två vännerna som kunde
prata med varandra om vad som helst!
Att vi kunde umgås, bara du och jag!
Nu hälsar vi på varandra, pratar litegrann, om sådana saker
som man kan säga till vem som helst, om saker som egentligen
inte spelar någon roll. Våra ord har inte längre någon betydelse!
De handlar inte om privata saker, de handlar inte om oss.
För vi känner knappt varandra nu, fastän att vi var som
helan och halvan!

Om jag bara kunde vrida tillbaka tiden, litegrann!






Kommentarer
Postat av: storasyster

hoppas din saknade vän läser detta <3 fint skrivet Elin.

2011-04-18 @ 22:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0