Fredag! 19/11

Idag är det fredag, har haft en lektion, skönt men ändå
drygt på något sätt.. Den börjar inte förns klockan 1 och slutar
klockan 2.. Hade ju varit mycket skönare om den börjat lite tidigare.

Ikväll vet jag inte vad jag och min sambo skulle ha hittat på.
Tror att vi ska ut och äta men mer vet jag inte.
Själv är jag sugen på att färga håret, måste ju få lite liv i det
nu när man har klippt sig! :)



Nästa vecka blir det jobb, det blir torsdag och lördag på Nyberga
och kanske onsdag och fredag på Gårdings :) Men det återstår att
se hur jag går skola och så ska jag vara barnvakt på fredag så det beror på
vilka tider jag ska vara det, ska höra med syster! ;>



Kommentarer
Postat av: storasyster

jag jobbar från 8.10 till 14, så om du kan ha Svea från 07.45 till 14.10 vore toppen// vi hörs

2010-11-20 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0