Typ, en helt vanlig torsdag ? 6/5

Nu ligger jag hemma i sängen nerbäddad efter en heldag och kväll
hos Ellen! Mycket trevligt, tack än en gång :)

Blev inte att sova med min älskling ikväll, han är och åker (....)
med Joel i skogen tills han slutar jobba!
Sen skulle dom byta nå däck och jag orka inte vänta på allt de..

Men då blir det istället att tillbringa hela helgen med han!!
Som jag längtar, imorgon hade han som förslag en mysig
filmkväll, och det tyckte jag lät riktigt bra :)
Sen lördag är ingenting bestämt, men den blir nog bra den med!
Söndag far han tillbaka till Kiruna ...
Jag längtar inte det minsta!
Meeen... på en vecka efter de kommer han ju hem igen som tur är! :)


En färsk champinjon, om det passade till detta inlägg

vet jag väl inte.. Men de får gå i alla fall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0