Oj vad jag har varit duktigt idag! 29/5

Så mycket till fantasi kan man inte kalla att jag har!
Vet inte riktigt vad jag bör, vill eller ska skriva här ..

Men idag har jag i alla fall varit duktig och städat
hela min älsklings lägenhet, jag gav nämnligen han i
födelsedagspresten 2 storstädningar + annat!
Så nu kom den första, har skurat, putsat fönster,
dammsugit och dammtorkat!
Så nu är det glänsande rent! :)


Ibland kan det vara svårt att veta hur man ska säga
saker och ting för att de inte ska tas på fel sätt!
Ibland kan jag göra saker som jag egentligen inte vill ..
Bara för att jag inte vill såra någon annan,
eller så kan det vara för att man är rädd för att berätta sanningen.
För vi alla vet, hur fort saker och ting förändras,
och hur jobbigt det blir när alla går runt och "hatar" en,
för någonting som man faktiskt inte har gjort ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0