Varför gjorde jag sådär, jag som älskar dig! 7/3

Nu sitter jag hos Linda med hon och Anton! :)
Vi har ätit pizza och varit ute och gått.. Det är ju så himla skönt ute!
Ikväll blir det nog att vara med hojna skulle jag tro!
Kanske sova här också, det beror på hur jag känner.

Gårdagen var bra tills senare på kvällen..
Men som jag sagt tidigare, jag kan inte bestämma över hur
någon annan ska tycka eller göra!
Jag kan bara önska och det är vad jag gjort!
Jag ska försöka ta mig i kragen och kämpa mig igenom detta
och jag vet att jag kommer lyckas, men det kommer ta tid!
Och egentligen vill jag inte kämpa, jag vill att allt ska bli som förr..
För jag älskar dig, och det vet du! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0