Torsdag en helt vanlig dag! 11/3

Dålig uppdatering från mig ser jag, men mitt intresse för att
skriva här har börjat avta rejält!
Får se om jag kanske kommer igång senare..

Nåja, min APU har nu börjat och jag trivs himla bra!
Trevlig personal och även de som bor där!
Jag praktiserar på Nyberga för er som inte vet de :)

Kvällen igår kunde inte ha blivit bättre!
Men vi får se om jag någonsin igen får uppleva den ?

Idag har jag varit ledig, har tagit det lungt, försökt fixa internet
med hjälp av Magnus,  men vi har ännu inte lyckats!
Sen for jag till Linda och kom nyss hem från henne..
Nu väntar nog sängen skulle jag tro, börjar 6.45 imorgon!

I love you, I want you and I miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0