Tisdag, filmuffins! 16/3

Hej hej!
Nu sitter jag hos Linda, David och Anton!
Jag och L håller på att baka, eller mest hon, jag har passat
A under tiden! :)
Blir filmuffins, och gott luktar de ;>

Har varit ledig idag också, inte dumt, men imorgon blir det
mer praktik, börjar kring 2, så jag får mig ändå en
rejäl sovmorgon! Sen blir det jobb torsdag fredag också
och sen ledig hela helgen!
Hugo ska komma till oss på fredag, var roligt att träffa han :)


Men men, nog från mig nu!



Älskad och saknad! ♥


Kommentarer
Postat av: Linneaa

Filbullar lät inte alls tokigt! :)

2010-03-16 @ 19:44:29
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/
Postat av: storasyster

Hugo blev så glad, han packade en väska som stått klar nu sedan han blev tillfrågad om han ville sova hos er till helgen.... ta väl hand om mitt gullebarn=)

2010-03-17 @ 14:39:58
Postat av: Anonym

Hugo blev så glad, han packade en väska som stått klar nu sedan han blev tillfrågad om han ville sova hos er till helgen.... ta väl hand om mitt gullebarn=)

2010-03-17 @ 14:40:21
Postat av: Elin

Haha men så söt han är! Såklart vi ska ta väl hand om honom, annat går inte :)

2010-03-17 @ 20:39:18
URL: http://weeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0