Ledig från praktiken! 15/3

Sitter hos Linda, David och Anton! :)
Jag, Linda och såklart Anton har varit ute på byn och kollat runt,
fikat på Café Storgatan och sen har vi varit på kyrkogården,
jag tände ljus på Farfars grav och Mormor och Morfars.
Men det var inte lätt att hitta, alla stenar var ju översnöade
så vi fick gräva fram sten efter sten men tillslut hittade vi rätt!

Nu funderar vi på vad vi ska äta till middag, kanske nå flottigt!?
Nåja, vi får väl se ;>
Ikväll blir de TV! och imorgon är jag ledig, precis som idag!
Ganska skönt faktiskt ...

Nu kommer jag snart att ladda upp bilder här,
för nu är mitt batteri till kameran laddat och bilder har jag tagit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0