Korta drag av mig helg! :) 29/3

Måndag åter igen! Är hemma nu från en dag på Nyberga :)
Fick glädje besked idag, jag ska få jobba litegrann
där under påsken, på söndag och måndag :)
från 14.30-21.15 båda dagarna :)
Blev så himla glad när Monica frågade om jag ville jobba lite!


Helgen tillbringade jag i Kronogård tillsammans med lite folk! :)
Trevligt var det, dock var det tråkigt att det blev så dåligt väder lördag
eftermiddag som höll i sig till söndagen!
Sen gick både Jims och Fredriks skotrar sönder, dom skar tror jag!
Inte roligt för dom.
Nåja, inga tårar rann nerför deras kinder i alla fall! :)
Har tänkt lägga upp lite bilder här från helgen, men det kommer senare,
har inte hunnit lägga in dom i datorn ännu!

Igår var det en trött Elin som kom tillbaka till byn!
Hade inte tänkt sova nå middag i tro om att jag inte skulle somna
senare under kvällen, men jag och Jonte la oss i sängen och
sov middag i två timmar! Och trots det så har jag sovit
som en stock hela natten :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0