I samma ort på annan plats! 1/3

Då hade man förflyttat rumpan till samma ord men på annan plats!
Sitter just nu i Munksund hos min syster Linda :)
Har passat Svea idag och fick hon att sova i hela två timmar!!

Imorgon blir det hemfärd för min del och det känns faktiskt ganska skönt
på ett sätt, men nog är de ju ändå kul att fara bort och hälsa på
människor man tycker om, släkt och vänner! :)

Imorgon ska jag enbart ta de lungt, sitta och fundera på saker
som just nu är en stor fråga i mitt liv!
Har ingen aning om hur jag vill ha det och hur jag vill göra just nu!
Men vi får väl se hur de blir, jag är ju som sagt inte ensam
om att fatta detta beslutet, vi är ju två om det!

Men nu ska jag för tillfället sluta blogga och istället vara soial
med min syster! Kanske kommer en ny uppdatering senare ikväll,
det återstår att se de..
Nåja, hej från mig så länge och så kanske vi hörs!


Grattis Ellen! =)

Kommentarer
Postat av: Ellen Hällgren

Tack sötskalle ! (:

2010-03-08 @ 15:04:31
URL: http://cpsoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0