Hur lycklig kan man vara ? Finns det någon gräns ? 30/3

Okej, då ska vi se här!
Lovade Linda ett nytt blogginlägg så att hon har någoting
att läsa imorgonbitti när hon vaknar, så vi får se vad
jag har att åstadkomma!

Dagen har varit bra, började på Nyberga 13.30..
Skönt med lite sovmorgon ibland, dock sov jag väl inte
så länge, kvart över 8 vaknade jag när Jonte klev upp
för att börja dra sig mot arbetsförmedlingen!
Sen for jag en sväng till Linda innan jag begav mig mot jobbet!

Imorgon jobbar jag förmiddag, så jag slutar klockan 16.00! :)
Vad kvällen sedan erbjuder vet jag inte!



Nu börjar dessa kalastider för mig! Ni som umgås med mig
vet vad jag har att vänta, en hel del kalas alltså!
Ungefär ett varje vecka, ibland två!
På torsdag fyller ju J år :) Ska även då uppvakta Rikard,
min systers kille.
Sen på fredag fyller min söta och bästa vän Sandra år, 20 även där!
Sen dröjer det bara drygt en vecka så fyller min syster Monica år
och sen en vecka efter de är det pappa!
Och många många fler därtill :)
Som de flesta vet så har jag en väldigt stor släkt,
4 syskon, deras respektive, mina vänner, mina föräldrar,
och mina syskonbarn, hela 10 stycken :)
2 stycken av dom är dock ingifta men :)





Nåja, sov gott!
Jag älskar mina nära och kära!♥


PS! Mer jobb för mig, blir även på fredag! Jäjj ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0