Åldern har ingen betydelse! 2/3

Saker och ting blir inte alltid som man har tänkt sig,
ibland blir dom förvånandsvärt bra, men i dehär fallet blev
de tvärt om, alltiing blev så mycket värre än vad jag trott!
Och det är en sak jag faktiskt är mest förvånad över
och det är hur en så ung person kan bete sig så mycket bättre
än alla andra!, utan att ens säga någonting!
Det är bara personen sätt som får mig att känna mig bättre
än vad alla andra får mig att känna mig!
Jag tror inte att jag är någon ängel i denne personen ögon!
Men inte heller någon djävul, som jag verkar vara enligt alla andra!
Du är verkligen en sann och ärlig vän!
Alla de människor som får chansen att vara din vän, är dumma
om dom inte tar den.
Du och jag har aldrig varit nå särsklit bra vänner,
men du har ändå alltid varit trevlig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0