Kanske är det inte så "ovanligt"! haha. 13/7

Tänk att det redan har hunnit bli tisdag!
Dagarna går så fort när jag har mitt hjärta här hemma!
Idag har vi i alla fall tagit det ganska lungt!
Efter vi ätit middag så for vi till Ellen & Oskar och deras
små underverk, Kevin och Levi!
Oj så söta små barn! Och tänk att även dom en dag kommer
växa upp och bli lika stor som man själv är! Helt otroligt!
Nåja, kvällen där var såklart mycket trevligt :)
Och så kul att träffa Ellen igen, känns som att det
var någon vecka sen jag var med henne senast! :)

Imorgon blir det kalas
("ovanligt ;)" var kommentaren jag fick av Ellen )
Haha! Och nej, det är väl inte så himla ovanligt,
här för ett tag sen hade jag 5 kalas på en vacka och en dag! :) haha.
Men så är det när man har en stor släkt!
I alla fall så är det charmtrollet Emil som fyller år imorgon!
Jontes lillebror för er som inte vet de!
Så då blir det kalas i Vidsel! ;)


Kärlek! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0