En vanlig onsdag, med ett vanligt kalas! 14/7

Vad tror ni mina trogna läsare ?
Imorgon kommer jag mest troligen hem från stan med
en systemkamera i handen! Oj vad det känns kul!
Jag ska fara till stan med Emelie, blev så att vi kokade ihop
det ikväll över facebook, det är allt bra med facebook ibland ;)

Dagen har vi (Jag och J) tillbringat i Vidsel, grattat lillgrabben Emil
som nu har blivit 4 år! :)
Sen har vi legat hemma och sett en film, for sen till Micke
en sväng och sedan tillbaka hit till lägenheten.
Nu sitter vi framför var sin dator och kollar på sånt
som vi själva tycker är intressant, och för min del är det
inte bilar/lasbilar/traktorer...

Men men ... Hej från mig! :)



Kärleken övervinner allt, visst är det så man brukar säga!?
Och i mitt fall så stämmer det in perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0