Varför slösa bort en massa jävla tid på ingenting !? 18/1

Hej ska försöka göra ett kort litet inlägg!

För tillfället händer det inte så mycket för mig..
Jag är på skolan och hemma. Försöker ägna mycket
tid åt skolan och få bra betyg..
Äntligen så har jag fått den inställningen, har alltid annars
varit så lat. Men nu har jag ju faktiskt kommit på
att varför ska jag slösa bort tre år på ingenting..
Man går ju skola för att lära sig någonting för att sedan
få ett jobb en inkomst, som avgör ens liv i framtiden!



Igår var vi med Micke på kvällen, vi åt på Frasses och sen satt vi hemma
här hos oss och såg TV, Blåsningen, En annan del av köping och slutligen
Johan Falk!

Ikväll är jag ensamen, J är i Kiruna och kommer
hem imorgon någon gång!
Jag sakar dig älskling! <3


Sen hade jag fått en söt kommentar av någon anonym,
kan tyvärr inte säga desamma eller någonting annat
eftersom att jag inte vet vem du är ..

Men kanske saknar jag dig också ibland ?

Kommentarer
Postat av: johanna

det var dock inte jag som skrev förut, men jag kan erkänna att jag saknar dig ibland.. eller oss.. eller vänskapen, eller vad man då säger..

2010-01-18 @ 22:25:45
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0