Vad tror ni ? 28/1

Sådär, nu har jag tänkt ta mig lite tid att skriva ett litet blogginlägg..
Var ju ett tag sen sist, någon dag i alla fall!

Imorgon är det fredag, skönt med helg...
Tror att kvällen blir lugn, en skön hemmakväll, kanske nån film
och lite gott ? Om nu J är hemma, för det är ju inte
så mysigt att mysa själv framför TV:n..

Och på lördag ska jag till Piteå! Jejj :)
Ska och hälsa på min syster Linda med familj :)
Känns jättekul att fara dit, var så längesen jag träffade dem!
Och Svea, hur mycket ska inte hon ha hunnit växa ? :O





Jag har ju funderat länge nu på att klippa mig, men problemet
har varit att jag inte riktigt vetat hur jag ska klippa mig?! :)
Men just nu lutar de åt någonting sånthär! :)
Vad tror ni ? Ska dock inte ha de långa slingorna brunetten har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror de blir jättefint !

2010-01-28 @ 20:19:55
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jätte fina frisyrer =) Du skulle passa i båda tror jag ;) Du får gärna komma förbi mig på Lördag om du hinner =)

2010-01-28 @ 20:20:37
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: storasyster igen!

ja gör så, vi hörs, kram så länge



Elin, brunetten var jätte snygg och även hennes långa slingor;)

2010-01-28 @ 20:22:14
Postat av: Sandra

Okej =) Nä jag kommer nog inte hem nå, tänkte spara lite pengar. Men nästa helg åker vi ju till stugan så på Söndan kan vi nog komma förbi =)

2010-01-28 @ 23:18:41
URL: http://sandrarova.blogg.se/
Postat av: Ellen Hällgren

kör på ! Jag vill också klippa mig fast själv är jag ju så jäkla feg, de är tråkigt att vara feg och aldrig kunna våga pröva något nytt och roligt - men de är ju jag när de gäller mitt förbannade håR ! Men jag tror du kommer bli stjitta fiiin gumman ! (:

2010-01-29 @ 18:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0