Sömnmedel i maten ? 21/1

Ja själv så vaknade jag just, har sovit sen klockan 6..
Får väl se hur de går att somna för kvällen nu.
Men faktiskt så tror jag att de går bra, känner mig trött än!

J lagade mat idag, blev makaroner och köttbullar och gräddsås..
Jättegott blev det och mätt blev jag..
Sen så somnade vi båda två och har sovit till nu.
Så jag undrar om det var maten som gjort att man blev
så himla trött!

Imorgon är det fredag och det blir helg, shit så skönt! :)
Sen är det lördag och då har vi trevliga planer! :)
Längtar, kan dock inte säga vad vi ska göra ifall
att det är någon som läser min blogg som inte får veta det! :)
Nåja, ni lär få veta de sen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0