Palt palt, vuxenpoäng till mig! ;) 24/1

Just nu sitter jag vid köksbordet och vill att min palt ska bli klar!
Har faktiskt gjort de helt själv och för första gången också!
Får se hur de kommer att smaka.. :)
Dock är de flatpalt, hade inge köttfärs, men det gör inte nå.
Är ändå bara jag som ska äta och första gången
så kanske dom blir misslyckade..

Idag har jag varit med Linda, Ellen och Anton ett tag!
Vi var hos Linda, blev bjuda på kaffe..
Åh vad de är gott, tur man ska till mamma och pappa
sen.. Där brukar dom jämt ha de!

Johan Falk blir det att se ikväll med mami och papi.
J kommer inte hem till de :(
En luftslang har gått sönder på lastbilen, då det blir försening!

Så efter att jag ätit ska jag ta och promenera
till Tärnstigen 1 ;)


Kommentarer
Postat av: storasyster

hej, snygga paltar! vad du är duktig Elin,,, jag menar det verkligen. Vi är hemma lö och sön och du är såååååå välkommen, kanske bättre om du kikar förbi lö för då kan vi gå på stan ett tag;) och kanske fika eller så. Vi kan höras vid under veckan,, längtar också efter Johan Falk;)

2010-01-24 @ 20:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0