Mitt nya liv, "kärlekshandtagen" ska bort! 7/2

Söndag då, helgerna går alldeles för fort om du frågar mig!
Men hur som helst så har de ändå varit en ganska bra helg,
varit med mycket folk åså! Alltid trevligt, bara de är rätt sort
människor och de har de varit den största delen av helgen :)

Nu sitter vi hemma, Jag, Jonte och Micke!
Domhär spelar nå TV spel och jag sitter här och äter ett äpple!

Ikväll har vi ätit middag hos mamma och pappa!
Blev potatis kött och grönsaker, var gott, som vanligt! :)




Och ja, idag har jag börjat mitt nya liv och jag hoppas de kommer gå bra!
Måste verkligen ta och tappa några kilon märker jag!
Så nu ska jag inte äta nå fika/läsk/godis eller nå sånt!
Och nu till en början ska jag mest bara äta sallad och kött
även dricka Nutrilette en gång per dag kanske till middag eller frukost!
Och varför jag ska göra de är för att jag vill att de ska gå fort till
en början så att man känner sig motiverad!
Går man inte ner nå så är jag en sån person som lätt ger upp..
Och de kan jag verkligen inte göra!
Så nu jävlar ska jag skärpa mig, gå ner mellan 10 och 15 kilo
är mitt mål!
Men det återstår väl att se när jag nått de målet!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Då är vi två, men jag vet inte om jag kommer att lyckas så bra. Är jätte bra på att ge upp alldeles för fort. Är ute och går osv och äter nyttigt. Men är som småtråkigt att gå själv och när jag frågar en massa folk så får jag svaret: Men oj så jobbigt! :p

2010-02-07 @ 23:43:37
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/
Postat av: Linnea

Blev nå knas. Forts, och jag som älskar att gå, men jag är mörkrädd och tycker inte om att gå ute själv.

2010-02-07 @ 23:48:44
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0