Det är så mycket just nu! Min hjärna orkar inte riktigt! 23/2

Jag håller på att bli knäpp!
Allt i skolan, det är så himla mycket!
Engelska igår, klarade de som tur var...
Samhälls idag, vet ej hur det gick med skrev då  i 1,5 timmar!
Tills imorgon ska jag ha läst ett kapitel i vård och omsorg!
Torsdag är det matteprov
Fredag inlämning till Kerstin!

Åh vad mycket och jag har ingen ork att plugga..
Har så mycket annat jag måste tänka på,
eller måste men det går inte att sluta ..
Ni kanske förstår!!


Om allt bara kunde vara enkelt, ett liv utan bekymmer och tårar!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Önskar också att man kunde undvika bekymmer och tårar, men tyvärr så går det inte.

2010-02-23 @ 17:41:25
URL: http://linnealarssonkoistinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0