Min och mammas IKEA resa! 28/12

Igår var jag och mamma till Haparnada, gick på IKEA,
skopunkten och alko. Hittade en hel del på IKEA, och mycket
doftljus hade jag med mig, är ju ingen fantast på att
tända ljus, men det luktar ju så gott av dem så!

Köpte mig även en bokhylla som Jonte monterat upp ikväll
när jag var och jobbade. Dock så hamnade en skiva upp och ner
så det som syns är inte vitt utan typ brunt, men jag ids
då fan inte fixa de nu så de må vara..

Köpte sånahär, "hyllor" Expedit som alla har, de med fyrkantiga
hål. Köpte två sådana, med 4 hål i varje och har ställt dom brevid
varandra så det blev som en bänk.
Köpte även två lådor och ett skåp som nu sitter i Expedit hyllan!
Sen blev det ju såklart lite annat smått och gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0