Jag och Jonte! 20/12

Vad heter ni? Elin & Jonathan

Hur träffades ni? Genom våra vänner

Är ni förlovade? Nej

Bor ni ihop? Jo, i en liten lägenhet

Har ni barn? Nej!

Har båda körkort? Jo de har vi :)

Isåfall, vem kör bäst?
Jag såklart, jag kör inte lika galet

Vem är äldst? Jonte är 2,5 år äldre

Vilka stjärntecken är ni? Vågen är jag & han är född i april!

Vem fyller först på året?
Jonte

Vem är längst?
Han är längre.

Kände ni varann innan ni blev ihop? Jo, drygt ett halvår

Har ni varit utomlands tillammans? Nej, inte än i alla fall :)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Umgås med varandra och med vänner! Ser film eller TV

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej, inte värst. Han i Vidsel och jag i Älvsbyn

Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.

Brukar nån av er prata i sömnen?
Jo han! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Han är vädur =P

2010-12-21 @ 23:47:39
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0