En liten snabbis! 10/12

Fredagkväll är det nu och jag sitter hos Linda och kikar på IDOL,
eller just nu är det ju paus men!
Hoppas Jay vinner, men Minnah är ju också bra! :)

Veckan har varit som vanligt, stressig med andra ord.
Mycket läxor och prov. Och såklart en hel del annat som ska göras,
typ städa, tvätta, laga mat och sådana tråkiga sysslor..
Sen har jag även försökt ägna mig lite tid åt att ha kul,
så har tagit mig tid att hälsa på Linda! :)

Nu är de bara en vecka kvar av skolan och sen är det jullov,
gud så skönt! Under julhelgen blir det jobb för mig på Nyberga!
Men under Nyår så ska jag och min älskade upp till Kronogård
med några vänner!
Någon mer som ska dit ? ;)


Varför blir aldrig mitt julstök färdigt, jag tycker att jag plockar och
donar var enda dag men lite förbaskat så är det ändå stökigt och ingenting
märks att jag har gjort! Förstår det inte...

På söndag är det kröning i kyrkan klockan 18.00 
så då återstår det att se vem av
oss nio tjejer som blir årets Lucia!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Han vann ju också.

2010-12-14 @ 12:20:27
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: storasyster

finaste lucian kommer alltid att vara du i mina ögon;)

2010-12-15 @ 12:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0