Sista jobbveckan nu... 6/8

Har inte kunnat uppdatera här nu på några dagar..
Har inte haft tillgång till internet..
Men nu har jag de, för tillfället i alla fall,
tjuvar det nämligen från någon granne i närheten! :)

Jag jobbar i alla fall, hela dagarna så det händer inte så mycket!
Imorgon blir det dessutom dubbla pass, först Gårdings
10.00-14.00 sen Nyberga 15.30-21.15.
Blir spännande att se hur det går på Nyberga, ska nämligen
vara på en avdelning där jag aldrig tidigare varit!
Men förhoppningsvis ska de väl gå bra! :)

På mitt "vanliga" jobb, Gårdings alltså! :)
Där är vi i full gång med att måla utsidan, runt skyltfönstrena,
peronalingången + de vanliga ingångerna..
Och det blir så fint så tror jag när det blir klart, som nytt ;)



Till veckan då drar vi som sagt på semester, jag och min älskling.
Det ska bli så kul och som jag längtar!
Igår bokade jag ett hotell i Norrköping, till hyffsat bra pris också!


Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder sen förra helgen,
när vi åt kräftor tillsammans med Elin och David!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0