Dagen + före och efterbilder! 19/8

Idag och ikväll likson dagarna före idag har jag tillbringat
hos familjen Hällgren/Lundberg!
Och såklart lite trevligt och mysigt som vanligt har det varit.
Ikväll har de möblerat om, och bra blev det enligt mig!

Ellen skjutsade hem mig, jag stod kvar utanför porten
och kollade på telefonen, då plötsligt öppnas dörren!
Shit tänkte jag!? Blev såklart rädd.
Där stod vår söta granne, en äldre gubbe!
Och så säger han,

" Har du inga nycklar? Jag tänkte att jag
skulle komma och öppna åt dig ifall du inte hade
nycklarna med dig! Hade du nycklarna med dig? :)"

Jag med ett leende på läpparna" Jodå, de hade jag, men tack
så mycket ändå! :)"

Haha, ja dom är så söta våra grannar på våningen under oss!





När jag kommit in så ställde jag mig vid spisen.
Och började baka. Ja klockan var 11 då och nu är allt klart,
både kakan och disken! Nu väntar jag bara på att kakan ska
svalna så jag kan skära den i bitar!
Blev katjaskokoskaka, Jonte kommer bli så glad när han kommer hem!
Han älskar nämligen den kakan! :)


Detta är då kakan!


En av de söta kökshanddukarna jag köpte på IKEA i Västerås!


Sen hade jag tänkt visa mitt mästerverk!
Jag skrev ju tidigare att jag höll på måla vårt köksbord+stolar!
De är nu färdiga sen en tid tillbak, så nu ska ni få se,
före och efterbilder!


Bordet före, har börjat sandpappra lite


Såhär såg stolarna ut före!


Här har jag sandpapprat ner bordet, ej tilläggsskivan!


Och detta är då resultatet!
Är så nöjd, nu är det ljust och fräsht!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det blev riktigt snyggt !

2010-08-20 @ 00:24:01
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/
Postat av: Jenny

de blev ju grymt... Värt allt jobb gissar jag =)

2010-08-20 @ 05:54:45
URL: http://jennysdagar.blogg.se/
Postat av: Liinda - mamma till anton

fyfan så snyggt!! :)

2010-08-20 @ 06:52:06
URL: http://livetmedminfamilj.blogg.se/
Postat av: L

Snyggt det blev! :)

2010-08-20 @ 14:22:46
URL: http://liiinneal.blogg.se/
Postat av: storasyster

så himla fint det blev, vad duktig du är/har varit- ps jag vet några fler som gillar den där kokoskakan,, du kan ju spara lite=)

2010-08-20 @ 16:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0