Vilsen bland tankar på gott och ont! 12/9

Ligger i sängen här i Vidsel med min älskling...
Han sover som vanligt och jag, ja jag är vaken som vanligt.
Men hundra tankar som virvlar runt mig, vissa bra och andra inte!

Gårdagen var inte så lyckad, kände mig mest irriterad och besviken
när jag la mig i sängen.. Irriterad på folk som inte fattar någonting,
sånna som inte förstår vad ett nej är ..
Sen besviken på folk som jag hoppats lite mer på,
trodde ändå hade mer hjärna än så, men tydligen inte!

Kvällen har varit bra i alla fall, har sett tv med Maria och Emelie,
har också försökt hjälpa Emelie med internet, men de gick inge vidare.
Så vi gav upp tillslut.. :) Blev en liten promenad också med J innan
vi gick och la oss ! Fint med alla stjärnorna på himlen!

Och du, ge bara fan i min pojkvän, du behöver inte ringa han,
smsa han, försöka ställa dig in hos han och försöka hitta något
ämne så att du ska ha en anledning till att få ringa han !
För de är väl mig du är vän med.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0