Utkastad från matte lektionen !! 10/9

Hyssad skoldag idag, bortsett från att jag blev utkastad från matte lektionen!
Åh jävla idiot hon är, hon kan ju för fan inte ens matte ..
Hon säger att man måste rita vissa tal för att dom ska gå och räka ut,
men konstigt då att jag har räknat ut de utan att rita.
Och sen när jag vill visa hur jag gjort för klassen så får jag inte,
för som jag gör är tydligen fel ?

Men hur fan kan de vara fel när jag får de till rätt (samma) svar..
Hon kan absolut inte matte, fattar inte att hon är utbildad matte lärare,
plus att hon knappt kan svenska, de går ju nästan inte att förstå
när hon ska förklara för en..
Och jag blev utkastad idag för att jag ville visa klassen hur man
räknar ut talet utan att rita och när jag inte fick de så fråga jag:
asså vad gör jag här egentligen, jag har redan gjort alla domdär
uppgifterna och kan dom..!?
då svarar hon, MEN UT DÅ, GÅ UT HÄRIFRÅN!!
Tack svarade jag och så gick jag!

Blir att gå till rektorn imorgon och fråga hur tanken är,
ska vi ha en mattelärare som säger att det är fel att inte rita,
att vissa tal inte går att räkna ut om man inte ritar dom..
Då är man väl för fan sämst, då kan man inte matte!!
Åh, jag blir så irriterad ibland! Tur att man har en pappa som är mattelärare,
annars hade jag då inte fattat någonting!

Kommentarer
Postat av: T E R E S E

hon är ju helt störd! gick därifrån för att jag blev så jävla less på hon!

2009-09-10 @ 23:26:21
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/
Postat av: Lovisa :)

jag tycker heller inte om henne. men hon har då typ favoritiserat mig. frågar jämt mig hur det går, vill hjälpa mig typ hela tiden och frågar om jag kan och förstår. hon frågar typ ingen annan :p stannar och pratar med mig när vi möts och typ är överlycklig över att se mig och prylar. haha :P

2009-09-11 @ 11:30:18
URL: http://kisseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0