Söndagkväll! :) 22/11

Trött trött trött är precis vad jag är!
Hade inte en aning om att klockan var över tolv!

Idag har min syster Linda med familj varit och hälsat på oss,
sen for vi till mamma för att äta middag!
Supergott var det, kalkon, klytpotatis, brocolipaj och
två goda såser!
Sen blev det äpple i ugnen med kanel och marsansås tror jag!
Även det var jätte gott, jag älskar äpple med kanel :)

Sen for vi upp till Påle till min Bror med familj!
Drack lite kaffe, och surrade med Jenny,
för David var ju såklart inte hemma, han kom kring 9
när vi praics for, men vi mötte han så vi for tillbaka en sväng
för att hinna säga Hej till han också!


Tack för alla fina saker vi fått av:
min mamma och pappa
min syster Linda m. familj
min syster Monica m. familj    och
Jontes mamma och Magnus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0