Skogsgatan, vår nya adress! 15/11

Nu mina läsare har vi flyttat, till Skogsgatan :) Äntligen!!

Dagen har varit häktisk, även gårdagen..
Igår var vi i Vidsel och plockade ihop grejer där som skulle
kunna vara behövliga i ett hushåll.. Åt middag där också,
fläskfilé och potatis, supergott :)
Sen for vi mot Älvsbyn, packade lite där också..

Idag har jag, Jonte och Mamma varit i Piteå!
Köpt en ny säng, sängöverkast, Prydnadskuddar,
hushållsartiklar och en massa massa mer..
Gick 1600 för mig i Piteå, sen 350 kr i Älvsbyn
för ett bord och fyra stolar :)
Har någon av er sett Ullared ? Kvittona där brukar vara
enormt långa, och det var mitt också efter en timma
på Ö&B, nästan en meter långt! ;>

Och resten av kvällen har bestått av flytt, men trots det
så är det bara hälften av alla saker som är där!
Hur ska vi rymma allt? Tur att det är en stor etta !


Skola imorgon sen blir det mer packning och mer flytt!
Blir nog bra dethär..
Men nu ska jag kolla det sista på internet och sen sova!
Godnatt allihopa :)

Kommentarer
Postat av: emeeliiee:)]

Gud! det kommer att bli jätte bra :D Måste komma och se den någon dag =)

2009-11-16 @ 17:39:29
Postat av: Lovisa

Vad kul :) hoppas det går bra! :)

2009-11-17 @ 14:40:47
URL: http://kisseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0