Nu börjar det vankas flytt! 11/11

Nu börjar det verkligen vankas flytt för oss!
Och det känns så himla skönt och bra, att så ha någonstans
att bo tillsammans utan föräldrar och annat som är "ivägen"!

Fast nog kommer jag sakna min mamma känner jag nu,
men det kommer nog bli skönt på ett sätt, får fara och hälsa
på henne istället :) Hon tror att vi kommer komma och hälsa på henne
kring 5 snåret, (middagstid) haha, men vi får väl se!

Jag, Maria och Jonte var och kollade på en lägenhet idag
på Apeln, 3200 kr kostade den i kallhyra, och det var bara en etta,
så det kändes lite saftigt, men vi kikar vidare så får vi se!

Ulrica på Härnö Fast. har jag också pratat med och hon hade en
etta ledig, 42 kvadrat, men det var en före oss så jag hoppas att
inte hon/han tar den kanske vi får den då! :)
Visst, helst skulle vi vilja ha en två, men finns det ingen ledig
får vi nöja oss med en etta till och börja med !

Kommentarer
Postat av: Jenny

kallhyra? Inte betalar man väl uppvärmning på en lgh??

2009-11-11 @ 17:50:05
URL: http://jennysdagar.blogg.se/
Postat av: Johanna

min pappa får en ledig tvåa sista december, bara så du vet..

2009-11-11 @ 20:03:17
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0