Kanske blir den kvickare! 13/11

Sitter nu och försöker verka teknisk.
Min dator är seg, den vill inte riktigt tänka
i de tempot som jag vill.. Kan dock bero på att jag har
176 filmer och serieavsnitt på den, och ungefär 6000 bilder!
Plus alla skoldokument och nedladdade program..
Så den har mycket lagrat i sig..
Men nu tänkte jag i alla fall bränna ut Segemyhr på CD
Så får vi väl se om sen blir så kvickare !

Ikväll ska jag och mamma fara och se bio, Så olika av Helena Bergström!
Så får se om den är bra, jag tror faktiskt det !

J kommer hem sent ikväll, han har ännu inte farit från Överkalix.
Men han kommer åtminstonde !

Men men, hej från mig så länge

Oooh, idag är det fredag den trettonde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0