Ingen bra morgon för mig! 27/11

Aaah, lägenheten är helt kaotisk, enligt mig!
Jag blir knäpp av att titta mig omkring, tycker mig se
saker överallt där de inte ska vara!
Detta kaoset har bildats sen min kära pojkvän
har varit hemma, nåja, får väl städa idag!
Såvida jag inte ska jobba förståss, för då hinner jag inte,
skola sen jobb direkt efter och sen Vidsel direkt efter de..

Stressig dag är precis vad jag kan ha framför mig!

Åh mitt hår ser ut som, jag jag vet inte vad..
Fint är då de minsta det är, så mycket vet jag!
Hälften av det vill ligga och kela med min skalle
och resten av håret, ja skulle vela vara lite längre
så de kanske, kanske skulle nå upp till taket
med tanke på dessstatiska förmågor!

Så sammanfattning då, hälften ligger platt och sover
och andra hälften den står rakt upp och åt alla håll.

Kommentarer
Postat av: Liinda

nä han kan bli trea ;p har aldrig gillat mariette :P och sen så har hon redan fått släppa en skiva förut.. :P men nog var hon ju duktig ändå.

2009-11-28 @ 08:52:23
URL: http://antonsmammaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0