HJÄLP mig att hitta Agnes! 11/11

Åh jag behöver hjälp, vill verkligen ladda ner TV-Serien Agnes,
som gick år 2001, himla bra serie, typ som en ängels tålamod :)
Och i min smak så är det bra...
Nåja, jag vill i alla fall ha den, vare sig jag ska ladda ner den
eller måste köpa den, men mitt problem är att jag inte hittar den
någonstans, inte ens på wikipedia eller youtube finns det
någonting om den serien.

Kanske är det någon av er som har sett den och minns hur bra den var ?
Som kanske vill hjälpa mig och söka eller kanske till och med
vet vars den finns.
Pia Johansson heter hon som spelar Agnes,
Hon hade två pojkar och en bror i filmen, en pojke hette i alla
fall Rasmus vad jag minns...
Nåja, är glad om det finns någon här ute som kan hjälpa mig,
tack på förhand! :)

//En förtvivlad och sökande Elin!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

3400:- har jag för mig han sa, den är nånstans mellan 60 och 70 Kvadrat trodde han, frågade han igår nämligen.. Det är det röda hyreshuset bakom järnvägen ( du kanske vet vilket), högst upp där, den är faktiskt jättemysig, det är ju hela övervåningen..

2009-11-12 @ 13:45:46
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jodå är bara helt slut i benen =P

2009-11-12 @ 19:38:06
URL: http://sandrarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0