Grönsåpa fulla ugnen! 18/11

Då sitter jag här i soffan och är arg!
Jonte slutar ju aldrig att jobba, egentligen skulle han ha varit hemma nu,
men såklart så har någonting gått sönder så nu måste han
stanna kvar och svetsa det!!
Jag hatar hans jobb och hans chef, det är chefens ansvar att fixa grejer
som går sönder och inte J i och med att det inte
är J som har hett sönder det!

Nåja, Monica med familj har varit här ikväll, fick köksknivar,
väl behövligt, dom har jag nu är inte så vassa har jag märkt!
Och det var domhär, Monica hade tydligen skurit sig på en
sån idag! Hon hade med sig fika också, en kladdkaka, supergod!
Tack så mycket ska ni ha! :)

Just nu väntar jag på att ugnen ska svalna så jag kan rengöra
den färdigt, har hett grönsåpa som nu har varit där ett tag,
eller tills ugnen blev 100° rättare sagt..

Det kommer bilder sen på vår lägenhet, men har inte tagit några än,
det är fortfarande mycket kartonger och allt är inte här än,
hyllor, TV m.m, men det kommer i.a.f :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0