Första Advent! 29/11

Ligger i soffan och slöar, har just diskat och plockat undan mitt
scrapbooking pyssel! Har gjort mig en adventsljusstake :)
Man tager det man haver!

Ikväll har jag inte gjort mycket till värde,
lagat lite middag, pysslat, och städat!
Sen har jag sneglat lite på TV:n också, det var
Mitt stora feta grekiska bröllop men jag vet inte om jag
tycker att den är så himla bra.

Idag har jag jobbat, från 2 till 6. Och shit vad folk de varit,
är nästan slut i mina fötter, har stått på samma fläck i
fyra timmar känns det som..
Man hann som aldrig gå från kassan, det var folk helatiden :)
Men det är trevligt de! Synd bara att jag inte hann se fyrverkerierna!
Blev bjuden på lunch också av jobbet på fluxen :)

Åh de är så tomt här hemma när inte min älskling är hemma ...
Pratade med han för ungefär en timma sen och då hade han just
farit från Haparanda, så jag lär nog inte träffa hans förns imorgon
när han ska fara och jobba igen, eller träffa och träffa,
se han innan han far igen kanske man ska säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0