Biverkningar av vaccinet! 10/11

Ligger i soffan, vilket jag har gjort hela dagen,
vaknade kring 8, mådde bra som vanligt, men hann dock
bara ta på min kläderna så började det snurra i huvudet,
min arm värkte grymt mycket (vilket den gjorde igår också) och
min mage var otroligt orolig, så det blev toan för mig
den närmsaste timman...
Sendess har jag bara legat ner och sett TV,
inte roligt, sen missade jag en redovisning i samhälls också,
ännu sämre..

Imorgon ska jag och Maria och kolla på en lägenhet,
kanske Jonte också kan följa om han jobbar i Älvsbyn imorn.
Så får se hur lägenheten ser ut och se om den är värd priset! :)

Men nu ska jag slå igen mina ögon, mitt huve börjar dunka litegrann!
Hej så länge från mig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0