Bedragen! 20/11

Varför är det så svårt för endel människor att vara ärliga.
Att säga orden " jag älskar dig" innebär många följder.
Men bland annat att man ska vara trogen.
Och att inte det ska gå och följa, det förstår jag inte..

Och hur gör man om man vet någonting,
ska man säga vad man har hört eller ska man bara vara tyst,
för de många är rädd för inklusive jag, är ju att få skulden själv,
att man får höra "du ljög, de är inte alls så".
Eftersom att dom väljer att tro på sin partner!
Jag förstår dom på ett sätt, för såklart vill man inte tro att
någon man älskar har svikit och bedragit en..
Men samtidigt, vad skulle den andre personen i fråga
(ofta en kompis) ljuga för, vad tjänar den på det ?
Ingenting om du frågar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0