Don't play with fire, play with Elin! 21/5

Då var man hemma igen. Vi skulle bara ut en sväng
men det blev lite längre än planerat,
for runt på byn en sväng, sen blev de så att vi for till Sandra & Niklas.
Efter de så for vi upp upp till Kanis och rastade hundarna,
och där blev vi nog längre än planerat tror jag :)
Jag stod och kastade en massa sten så hundarna fick springa.
Så förhoppningsvis så var dom väl trötta när dom kom hem ..

Borde egentligen sova nu med tanke på att jag ska upp och jobba imorgon.
Men jag hade först bara tänkt skriva några rader till här ...



Ibland blir jag så förbannat på vissa människor,
trots att jag inte har någonting med dom eller de att göra.
Men jag blir de ändå, när jag vet vad det handlar om
och när jag vet hur saker och ting egentligen ligger till.
Och ändå så ska vissa människor vara så jävla patetiska och
allmänt blåsta så att dom gör vissa saker.
Ja jag stör mig bara så mycket. Och ja jag vet, nu kommer folk
gå och snacka om att jag bryr mig om saker som jag inte har någonting
med att göra, men och?
Jag får väl tycka vad jag vill om vad som helst, eller ?
Helst av allt så skulle jag bara vilja skriva några få ord till vissa människor
och påpeka att dom borde tänka lite längre än vad näsan räcker.
Att dom borde tänka på vad dom också gjort.
Men nä, så mycket har jag inte med de att göra så att jag ska börja lägga mig i.
Men ja, jag blir bara så jävla irriterad.

Sen den där kvällen, har du tappat en massa jävla hjärnceller,
kanske var det inte bara vatten du drack trots allt.
Det måste ha varit något mycket starkare än så..





Kommentarer
Postat av: Linnea K

Cute :)

2009-05-22 @ 05:29:12
URL: http://liiinneaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0